עלון פרוספקט ברושור

פרוספקטים, ברושורים, עלונים, דפי מוצר. פלייר, מה ההבדל ביניהם, ומה תפקידם.
פרוספקט, דף מוצר: עיצוב פרוספקטים ודפי מוצר, בדרך כלל בנוי מדף או ממספר דפי A4, פרוספקט נועד להעביר אינפורמציה אודות מוצר או שירות מסוים ומשמש כעזר לפגישה עסקית, או להגשת הצעות למכרז, פרוספקט יעביר את המסר השיווקי הרצוי באופן קליט, מהיר, וברור.
עלונים, ברושור: עיצוב עלונים או עיצוב ברושור, בנוי בדרך כלל במידות של דף A4 מקופל לשלושה חלקים ויותר, מטרת הברושור או העלון הינה לתת מידע פרסומי לשירותים או מוצרים כלליים ובדרך כלל מיועדים לסטנדים מיוחדים בכניסה לחנויות, מוסדות או לחלוקה בתערוכות. בכל מקרה, חשוב ביותר בעת עיצוב עלונים או פרוספקטים לשמור בקנאות על הזהות התאגידית של החברה באופן שיזכיר את עיצוב תדמית העסק ובכך לשמור על כללי מיתוג נכונים.
יש לכם מספר מוצרים ואתם רוצים להציג אחד מהם באופן מפורט יותר בפגישה?
אתם רוצים לפרט אודות השירותים שאתם משווקים?
רוצים להציג את היתרונות של מה שאתם משווקים באופן בולט יחסית?
כל שירות או מוצר והמידע השיווקי או הטכני אודותם ניתן להבליט באמצעות פרוספקט | דף מוצר.
חשוב שהפרוספקט | דף מוצר יהיה מעוצב ברוח תדמית החברה על מנת ליצור שפה משותפת וסדרתיות.
פרוספקט | דף מוצר משמש להעברת אינפורמציה במהלך פגישה עסקית,בתערוכות וכנסים או בדיוור ישיר.
פרוספקט | ברושור יכול להיות מורכב מדף בודד צד אחד או שניים, או מדף כפול מקופל לשניים וניתן להדפיסו בצבע מלא על כל סוגי הנייר.
יש לעצב את הפרוספקט כך שיכיל את התמונות והטקסטים הרלוונטיים ויציג באופן מיידי וקליט את המסר השיווקי.
דף מוצר | סדרת דפי מוצר
אם יש לכם מספר מוצרים או שירותים, ואתם מעוניינים להציג ללקוח את אחד מהם, או שאתם לא מעוניינים להפיק קטלוג תוכלו לבקש דף מוצר או סדרת דפי מוצר. הסדרה כוללת עיצוב של דף מוצר כדף אב, ועל בסיס עיצוב זה לכל מוצר דף משלו המציג את יכולותיו, יתרונותיו, תמונה אחת או יותר, מפרט טכני וכו'. זהו פתרון מצוין, כאשר אתם נמנעים מלהפיק קטלוג מכמה סיבות:

א. חסכון בעלויות
כאשר אתם מפיקים קטלוג עליכם להכניס בו את כל המוצרים. זה דורש עריכה ואיסוף החומר והתמונות – תהליך שיגזול מכם לא מעט זמן, וזה אומר שבכל פעם שתרצו להציג בפני לקוח את אחד מהמוצרים שלכם תאלצו לתת לו את הקטלוג שעלה לא מעט כי הוא מכיל הרבה נייר, כריכה וכדומה.

ב. שינויים ברוח הזמן
קטלוג הוא מוצר שדפיו כרוכים בכריכה וברגע שהופק לא ניתן לשנות באחד מהמוצרים המופיעים בו את המידע.
תארו לעצמכם מצב שבו אחד מהמוצרים לא משווק יותר או במקומו יצאה גרסה חדשה שהמפרט הטכני שלה שונה או שיש לה יתרונות מצוינים שחשוב להבליט. מה עושים? אין הרבה מה לעשות. או שמחכים לשנה הבאה שייצא החוברת החדש או שמדפיסים דף בודד ומכניסים אותו באופן חובבני לקטלוג.
לעומת זאת, הפקה של דף מוצר בודד היא תמיד יותר זולה כך שתוכלו בקלות להפיק מחדש את הדף רק של אותו מוצר, מבלי שזה יפגע בקטלוג כולו ומבלי להיגרר לעלויות גבוהות ומיותרות.

ג. מיקוד תשומת ליבו של הלקוח
אם ברשותכם פולדר של החברה, תוכלו להכניס לתוכו רק את דפי המוצר הרלוונטיים ללקוח ספציפי.
כך תמקדו את תשומת ליבו של הלקוח בדיוק לאינפורמציה שמעניינת אותו ותקדמו את הסיכויים שלכם לסגירת עסקה.

מעוניינים לפרסם מבצע או לקדם את המכירות שלכם בעלויות נמוכות יחסית?
עלון | ברושור משמש לפרסום של מוצר, שירות או מבצע מכירות.
הוא מופק בדרך כלל בהדפסה לא יקרה ובכמויות גבוהות.
עם זאת, חשוב לשמור על רמת עיצוב גבוהה ועל תוכן שיווקי משכנע ומוכר על מנת שהעלון | ברושור שלכם יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
מקובל להפיק עלונים | ברושורים על דף אחד (אפשר משני הצדדים) גודל A4 מקופל לשלושה, על נייר לא עבה, ובדרך כלל מיועדים לסטנדים מיוחדים בכניסה לחנויות, מוסדות או לחלוקה בתערוכות או בכנסים.

טיפים חשובים להפקת עלונים (ברושורים) פרסומיים מוצלחים:

טיפ מס' 1 - הגדרת מטרות
הגדר את המטרות השיווקיות של העלון (ברושור).
האם אתה רוצה לקדם מכירה של מוצר או שירות מסוימים, האם אתה מעוניין בפרסום מידע, להכריז על מבצע או פתיחה של עסק. חשוב שהמטרה תהיה מוגדרת בטרם ניגשים לעבודת העיצוב הגרפי.

טיפ מס' 2 - חשוב כמו לקוח
איזו תועלת יפיק הלקוח שלך מהעלון (ברושור)? על איזה צורך יענה העלון (ברושור)? באיזה סגנון כדאי לפנות אליו?

טיפ מס' 3 - למד את המתחרים שלך
בחן את השוק ואת העלונים (ברושורים) שהמתחרים שלך נוהגים לפרסם. זה חלק מהתהליך השיווקי. פרסום נכון מבוסס על ידע וחשוב שאתה תדע כמה שיותר על התחום שלך. כך תוכל לבלוט מעל המתחרים שלך.

טיפ מס' 4 - קשר תמידי עם אנשי המכירות שלך
אנשי המכירות שלך הנמצאים רוב הזמן בקשר עם הלקוחות, יודעים היטב על אלו שאלות מחפשים הלקוחות תשובות. עלון (ברושור) מוצלח יכיל בתוכו את התשובות הללו.

טיפ מס' 5 - איכות משדרת תדמית נכונה
אל תתפתה לעצב עלון (ברושור) זול, רק משום שבית הדפוס אינו גובה ממך תשלום עבור העיצוב הגרפי. בחר מעצב גרפי או מעצבת גרפית שמבינים שיווק, שיודעים לעשות שימוש נכון בצבעים ובפונטים ויודעים לשמור על תדמית עסקית המתאימה לך. הקפד שהעלון (ברושור) יהיה איכותי, ללא שגיאות כתיב ועם תמונות איכותיות. העלון (ברושור) הוא כרטיס הביקור של החברה שלך. עלון (ברושור) איכותי מעיד על ההתייחסות של החברה שלך לאיכות ולשירות.
לקוחותיך יהיו גאים להניח במשרדם עלון (ברושור) פרסומי איכותי ומכובד. עלון הנראה טיפשי או זול ייזרק מיד לפח.