עיצוב מוצר

יש לכם מוצר חדש ואתם רוצים להתאים אותו לקהל המטרה?
אתם מעוניינים לעצב סדרה של מוצרים?
יכולות עיצוב גרפי ברמה גבוהה וחשיבה שיווקית ממוקדת, יובילו לעיצוב אריזה מוצלחת.
כאשר מדובר באריזה, יש לברר בטרם תחל עבודת העיצוב פרמטרים חשובים כגון:
מי קהל היעד - היכן יימכר המוצר - באיזה מחיר?
איזו תדמית יש ליצור למוצר: יוקרתית או באופן מכוון עממית,
האם הוא נמכר על מדף או בקו קופות, באינטרנט או ברשתות שיווק,
האם המוצר מהווה חלק מסדרה, קיימת או חדשה,
האם הוא מותג קיים או שיש צורך ליצור מיתוג מחדש .
האם החברה המוכרת אותו היא מותג בפני עצמה.
לעיצוב אריזה יש להתייחס כעיצוב מותג. לא פחות מכך.
יש להביא בחשבון את כל הנתונים ואת כל היעדים השיווקיים אליהם שואפים להגיע. ככל שהמידע יהיה ממוקד יותר כך תהיה התוצאה קולעת.
על האריזה לבדל את המוצר וליצור את הרושם המתוכנן.
בנוסף, היא צריכה להכיל את כל המידע האינפורמטיבי לצד המידע השיווקי מבלי שייוצר עומס ותוך שמירה על מראה מקצועי ואמין.