באנר פרסומי


עיצוב באנר פרסומי הוא תחום המתרחב והולך
עם התרחבות עולם הפרסום ברשת האינטרנט
שטחי פרסום באתרי אינטרנט ובפורטלים מאפשרים פרסום באנרים מכל הסוגים והגדלים. עיצוב ובניית באנר ופרסומו באתרים מקודמים – תקדם את עסקיך ותגדיל את חשיפתך לשוק המטרה.
קיימים שני סוגים של באנר פרסומי:
באנר פלאש: זהו באנר מעוצב משולב אנימציה קריאייטיבי ודינמי. בניית באנרים בפלאש מאפשרת מעברים בתנועה בין מסר כתוב לתמונות.
באנר גיף (GIF ) : זהו באנר בטכנולוגיה פשוטה יותר מהפלאש, באנר המאפשר מעבר בין מספר תמונות.
תהליך עיצוב ובניית באנר כרוך בעבודה עם מספר אלמנטים: תמונות וטקסטים, רצף הופעתם, קצב התחלופה ביניהם ומהירות התנועה. חשוב שהבאנר יותאם לאזור הפרסום, למסר שהבאנר אמור להעביר ולקהל היעד.
ניתן לשלוט במהירות התנועה בבאנר, וחשוב להקפיד שהגולש יספיק לקרוא את המסרים.
גודל הבאנר יקבע בהתאם לשטח הפרסום שלו. בשלב עיצוב ובניית באנר מומלץ לעבוד עם קבצים לא כבדים, כדי שהבאנר ירוץ לפי הקצב המתכונן ולא יהיה כבד מידי.
על מנת למקסם את יעילות הבאנר הפרסומי שלך, אנו ממליצים להגדיר מראש את האינפורמציה אותה אתה מעוניין לפרסם בבאנר, בצורה תמציתית וממוקדת במיוחד.
עיצוב ובניית באנר בטכנולוגיית פלאש מאפשר גרפיקה דינאמית ומרשימה במיוחד. ניתן לבצע קישור מהבאנר לקובץ או לדף נחיתה שיכילו אינפורמציה נוספת אודות המוצר או השירות שפורסם בבאנר. הבאנר יכול להוות גם קישור לאתר האינטרנט כמובן.
בנוסף, ללא עלויות פרסום נוספות, תוכל לפרסם באנר או באנרים שונים באתר האינטרנט שלך!
בדף הבית או בדפים הפנימיים, תוכל לשלב באנר שימשוך את תשומת הלב למבצע מסוים, או שיגרום לגולש באתר להיכנס לקישור מסוים וכך תגביר את מימוש מטרותיך מאתר האינטרנט שלך.
עיצוב באנר לא חייב להיות רועש. עיצוב באנר נכון יהיה נעים מאוד לעין, ויגרום לגולש לחפש אינפורמציה נוספת בנושא.